Merry Christmas!

Discussion in 'The Backstage' started by Gianni, Dec 24, 2014.

  1. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece
    Merry Christmas!

    I wish you all good health, :fingersx: and good company. :hug:

    Especially to those of you who, like me, happen to be feeling rather lonely tonight.


    [​IMG]
     
    Ghostman, Macro, Dogs of Doom and 2 others like this.
  2. Moose Lewis

    Moose Lewis Well-Known Member

    Joined:
    Aug 19, 2010
    Messages:
    2,203
    Likes Received:
    877
    Location:
    GARM Studio - Amherst, VA - USA
    Happy holidaze, man. Good time to meld with your instrument.

    ... or watch the Indiana Jones collection, lol.
    Cheers!
    :cheers:
     
    Gianni likes this.
  3. CaptainZero

    CaptainZero Well-Known Member

    Joined:
    Dec 18, 2010
    Messages:
    7,648
    Likes Received:
    5,548
    Location:
    Minneapolis, MN
    Merry Christmas to you too!!!
     
    Gianni likes this.
  4. Far Rider

    Far Rider Hendrixian VIP Member

    Joined:
    Apr 11, 2011
    Messages:
    7,070
    Likes Received:
    8,448
    Location:
    Delaware
    Merry Christmas Gianni. :wave:
     
    Gianni likes this.
  5. 4STICKS

    4STICKS Well-Known Member

    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    5,723
    Likes Received:
    6,469
    Merry Christmas.

    Oh, and three words..
    FINE ASS GREEK CHICKS!!!!:yesway:
     
    Gianni likes this.
  6. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece

    That’s 4 words, but have you actually had some? :naughty:
     
    4STICKS likes this.
  7. 4STICKS

    4STICKS Well-Known Member

    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    5,723
    Likes Received:
    6,469
    4WORDS?:scratch:

    Well swat my ass and call me Shirley.:scratch:

    Never had hot, Greek poon, but I'd love to sample!:naughty:
     
    BobPeabody67 and Gianni like this.
  8. Mosher Zone

    Mosher Zone Well-Known Member

    Joined:
    Jan 2, 2013
    Messages:
    2,032
    Likes Received:
    1,087
    Location:
    Glenrothes, Scotland
    Merry Christmas folks. :wave:
     
    Gianni likes this.
  9. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece

    You could have kept to your word limit by hyphenating ‘fine-ass’. :D

    I’d love to give you a taste by posting a few photos, but I’d rather not have a ‘Merry Christmas’ thread moved to the ‘Afterhours’ section. :naughty:

    You could always start one yourself there, and I’ll be happy to contribute. You could entitle it... :rofl:


    [​IMG]
     
    4STICKS likes this.
  10. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece
    :rofl::rofl::rofl:

    This would look so good in your forum signature! :thumb:
     
    BobPeabody67 likes this.
  11. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece
    Thank you all for helping me feel less lonely tonight. :thumb:


    [​IMG]
     
    4STICKS likes this.
  12. LPMarshall hack

    LPMarshall hack Well-Known Member

    Joined:
    Nov 18, 2009
    Messages:
    10,872
    Likes Received:
    10,534
    Location:
    San Diego, CA
    Merry Christmas MFers!!
     
    Mosher Zone and Gianni like this.
  13. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece
    I hope Santa has been generous to all of you today. :thumb:


    [​IMG]
     
    poeman33 and 4STICKS like this.
  14. Macro

    Macro Well-Known Member

    Joined:
    Jul 10, 2011
    Messages:
    2,549
    Likes Received:
    2,041
    Location:
    The land of cheesesteaks and soft pretzels
    Merry Christmas Gianni....hope you had a great day and a great night.

    Best wishes :)
     
    Gianni likes this.
  15. BobPeabody67

    BobPeabody67 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 1, 2012
    Messages:
    2,137
    Likes Received:
    1,189
    Location:
    Northwestern Indiana
    Merry Fxcking Christmas MotherFxcker, yourself!:mad:









    :lol::applause::lol:
     
    Gianni likes this.
  16. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece

    Yeah baby! Give him a taste of his own medicine...

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=J2HBdRCroks]Yeah, baby, yeah! - YouTube[/ame]

    ...although I think what he actually meant was ‘Marshall Forumers’. :D


    Great signature by the way, thanks to 4Sticks! :thumb:
     
    BobPeabody67 likes this.
  17. BobPeabody67

    BobPeabody67 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 1, 2012
    Messages:
    2,137
    Likes Received:
    1,189
    Location:
    Northwestern Indiana
    Yeah I know... I just had a couple of mountain dews...:ugh:







    :lol::lol::lol:
     
    Gianni likes this.
  18. Gianni

    Gianni Well-Known Member

    Joined:
    Sep 13, 2014
    Messages:
    2,647
    Likes Received:
    3,676
    Location:
    Greece

    I had to look ‘Mtn Dew’ up actually, as we don’t have it in Greece, but I know what you mean. :D

    By the way, ‘A Confessional!’ can now be found in the ‘Afterhours’ section. :naughty:
     
  19. 4STICKS

    4STICKS Well-Known Member

    Joined:
    Apr 24, 2010
    Messages:
    5,723
    Likes Received:
    6,469
    4WORDS...

    AndreaTanteros...

    HOT GREEK POON!!!!!!!!!:naughty:

    [​IMG]
     
    Gianni and BobPeabody67 like this.
  20. BobPeabody67

    BobPeabody67 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 1, 2012
    Messages:
    2,137
    Likes Received:
    1,189
    Location:
    Northwestern Indiana
    You really don't have Mountain Dew in Greece?:shock:

    You guys have Pepsi or Coke or something, right? It's made buy Pepsi Inc.:lol:
     

Share This Page